Oznake

,

Kad sam bila mala,mamu sam mnogo puta pitala:
„Mama kada ću ja biti bogata?“
„Bogata već jesi, zdravlje dobro imaš,
Pa ga i svima drugima ponesi.
To je blago veliko, i mora se čuvati strogo.
Jednoga dana sve će biti bolje,
Kada i ti dobiješ dete jedno svoje.
Bićeš srećna sve dok nisi sama.“ govorila je uvek meni
Moja mama.
I tada sam shvatila:
Hajde da zajedno,protiv svih bolesti
Podignemo
Jednu veliku bunu, i spasimo jednu malu Unu!
Neka svaki teniser za decu odigra po jedan set,
I on će za sreću postati magnet,
I nekome sigurno ulepšati svet.
Deca su najlepše nešto,
Veoma su nestašni i grudvaju se vešto.
Volimo kada ih nasmeje Patak Paja,
A ispunjeni smo kada se čuje njihova graja.
Ima mnogo toga još da se nabraja,
Jer deca su ljubav koja nas spaja.
Kad nema dece, kao da nas nešto
U grudima steže,
Jer svako dete za srce nam se veoma čvrsto veže,
I bez njih život bi išao mnogo teže.
Svako misli da ume, ali nas,
Decu
Stvarno niko ne razume.
I zamislite bez dece samo jedan dan
– on bi izgledao kao dubok zimski san.
I drugarstvo je veoma bitno,
Jer u odnosu na njega sve je tako sitno.
Drug je tu da pomogne na času,
Ali on i osećanja prepoznaje u glasu.
Hajde da se družimo svi,
I krenemo na put radosti,
Jer niko ne želi da vlada tuga,
Koja se brzo širi kao kuga i kao da nam se ruga.
Neka se ponovo otvori
Deda Mraza vreća, i iz nje raširi samo sreća.
Nestaje ideja za pisanjem sada,
Ali kao i uvek ostaje velika nada da zdravlje bolest nadvlada.
Una, izdrži, jer cela Srbija je tu da te podrži!

Učenica sam VIII rozreda Osnovne škole u Beogradu i zbig organizivanja priredbe u mojoj skoli u decembru napisala sam joj pesmu. Nadala sam se da ce moja pesma naci put do gradjana Srbije i podstaci ih da budu humani i otvoriti veliko srce Srbije,koje kuca za sve nas i poruciti mu da i dalje kuca i za Unu. Pesma na zalost nije stigla do javnosti,ali se nadam da cete je bar vi objaviti,da svi zajedno pomognemo.

……………………………………………….

