Oznake

, , , , , , ,

Još jedna zanimljiva hejterska tema, vrlo prisutna i goruća u Srbiji. Ne mogu a da se ne dotaknem priče o svakoj pori našeg društva i problema, načina na koji rešavamo probleme i kako se ophodimo prema svemu različitom.

Srbija, zemlja kojoj je svega previše, koja ne sme da diše, zemlja koja toliku dugu priču ima, zemlja koja ima čime da se ponosi – gaji i nedri žešće hejtere, ljudomrsce, decomrsce, zivotinjomrsce, različitomrsce, sve što ne ide pod kalup nekoga ko smatra da je jedino ispravno šta on misli. A većina je zaražena pametovanjem i kako oni znaju sve. „Posisali“ su Laroussovu enciklopediju u kompletu i kako neko sme da kaže kako to nije tako?! Ko čančići za likovno.

E sad kad smo to razjasnili da pričamo o činjenicama. Sramotne su i poražavajuće.

Gay pride Belgrade

…… Ostala sam bez teksta.
Prosto, zaplakala sam u pojedinim momentima, bilo mi je mučno da gledam, sagledavajući pritom celu tu sliku a ne smem ni da zamislim kako je bilo biti u tome. Koliko je tu bolesti, agresije, maloletnika željnih krvi i glupih do imbecilnosti. Generacija degenerika.
Šta je to u mozgovima ako ga uopšte imaju onih koji muče, ubijaju, šire mržnju, maltretiraju, ograničavaju ljude oko sebe, od kojih su mnogi maloletni? Interesuje me dijagnoza tog ponašanja. Ima li uopšte naziv za to stanje?

Kako ja ili bilo ko da se oseća normalno kada crkva kao institucija koju ja i svi ostali plaćamo, policija koju takodje plaćamo, pravni sistem koga takodje plaćamo, socijalni sistem, zdravstveni i tako dalje ne mogu da zaštite svoje gradjane, dozvoljavaju anarhiju, zatvaraju oči pred nasiljem. Ko je bre tu lud????

Kako disati pored ljudi kojima ne može da se kaže da je neko gay ili lesbo whatewer, bez bojazni da će biti natiltan, kao na vašaru. Zgažen od gomile.

Možda neko zna. Neka mi neko to objasni. Ja sam pglu za takve stvari izgleda.

Zašto bi ikoga zanimalo je li ko hetero, gay ili bi? Mene ne. To mi ne spada u resor interesovanja. Saradjivala sam u političkom smislu sa nekim LGBT organizacijama i shvatila da oni iz straha od osude prvo napadaju pa komuniciraju. Vrlo teško sam sa njima razgovarala ne zato što imam neke predrasude, čak naprotiv, nego zato što nisu bili spremni da saslušaju a traže neka prava. Tako ni deca u vrtiću ne razgovaraju.

Bilo je i pozitivnih primera, gde su iz oranizacije Parade samovoljno otkazali učešće, smatrajući da je prerano za još jednu anarhiju, da je nemoguće ostvariti to a ne povrediti mnogo ljudi i izazvati mnogo nasilja- no, očigledno da je neko sve to želeo i ko zna kakvi su to dilovi.
Ovi što se pozivaju na Boga i Sveto pismo su mi u najmanju ruku degute. Bljak. Čuj molim te isceljenje, oni nekoga isceljuju. Oni, bolesnih umova nekoga da isceljuju, isteruju djavole, glume Inkviziciju?
Prosli smo vekove inkvizicije i konc logora. Papa je dao ostavku. Ej! Nisu to male stavke. Mnogo se ljudi napatilo zbog bolesnih umova. Ja ne želim da pripadam zemlji u kojoj nasilje ne dobija ono što zaslužuje. Mene je sramota da sam pripadnik naroda u kome bitišu hiljade mrcina od po 150kg koji urnišu od batina dve devojke samo zato jer se drže za ruke i sl. Hallllloooooo!

Prosto vredja me, moju inteligenciju, moju ljudskost. Ako me razumete.

Gay, iliti LBTG populacija u Srbiji postoji, svidjalo se to nekome ili ne. Zašto mora da vam se nešto svidja da bi postojalo? Lečite se ljudi aman! Očistite se iz društva ako ga toliko volite, ako se toliko busate u srpstvo. Šta ste se kao pičice sakrili iza šalova i navijačkih pesama, huliganišete iz prikrajka, palite klince od 15 god da ubijaju, muče i sakate. Mene je sramota kad vidim kako se ponašate, vi neljudi, vi nepostojidovoljnodobrarečzavašuvrstu, vi kukolju našeg žita. Sramota da me neko izjednačava sa vama.

Srbiji bre ne trebaju ultra desničarske grupe, raznoprazne kvaziorganizacije gde se obrću repa za par makljaža. Lep način zarade. Evo jednog poluizrazitogstava, kada jedan sveštenik stane ispred Crkve, u mantiji dakle, a iza njega huligani. „Mi ne propagiramo nasilje, mi mrzimo greh njihov, a njih ne mrzimo. Mi se molimo i njih molimo da se povrate pod znanje Istine, da se vrate na Božiji put, da se vrate onom naznačenju kako je Bog njih stvarao i da tako žive. Mi se molimo tome. “

Da se čovek zapita. Da blene. Evo, oče i ja se molim tome. Doduše ne mrzim ni greh jer ne shvatam kako su oni to otišli od puta istine ako se oni upravo bore da budu onakvi kakvim ih je Bog stvorio? Molim se tome da svšetenici ispovedaju i pričešćuju, da šire ljubav a ne nasilje, molim da se isti ne mešaju u politiku, molim da se huliganstvo istrebi, da se ne čini zlo medju ljudima….dosta smo mi tog zla imali. Dosta smo briga prebrigali, rane još nismo polizali.

Dosta više!

